.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از سال ها گوشه نشینی ؛
نایب قهرمانی تیم سپک‌تاکرا مازندران در لیگ کشور
شمال نیوز : وی با بیان اینکه این افتخار پس از چهار سال غیبت تیم مازندران در کشور حاصل شد، افزود: تیم مازندران در این مسابقات با سه پیروزی و یک شکست موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده است.....

شمال نیوز :  رئیس انجمن ورزش‌های مازندران از کسب مقام نایب قهرمانی سپک‌تاکرا مازندران در مسابقات لیگ دسته یک کشور خبر داد.  

   سید یاسر سلیم‌بهرامی با اشاره به درخشش ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات اظهار کرد: تیم سپک‌تاکرا مازندران با درخشش ورزشکارانش موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک کشور شده است.

وی با بیان اینکه این افتخار پس از چهار سال غیبت تیم مازندران در کشور حاصل شد، افزود: تیم مازندران در این مسابقات با سه پیروزی و یک شکست موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده است.

رئیس انجمن ورزش‌های مازندران با اشاره به اینکه مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های فارس با 12، مازندران با 9 و تهران با شش امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

سلیم‌بهرامی با بیان اینکه مازندران یکی از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر سپک‌تاکر کشور است، افزود: تنها باخت تیم مازندران پس از چهار سال غیبت در لیگ سپک‌تاکرا کشور در برابر فارس صورت گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.172 seconds.